اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی هفته آینده (۶ مرداد ۱۴۰۳) کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است
سرخط خبرها

فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۱۶۹۲۰۳
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
فاصله تولیدکنندگان‌ و مصرف‌کنندگان در صنعت ساختمان نگران‌کننده است
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است.

حمید ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد گفت: هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی برگزار می‌شود که باعث شده است فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود بیاید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به‌عنوان یک پلتفرم تأثیرگذار برای شرکت‌ها، متخصصان و کارشناسان صنعت محسوب می‌شود، چراکه از طریق شرکت در برنامه‌های نمایشگاهی می‌توانند نسبت به اشتراک‌گذاری فناوری‌های جدید و اطلاعات، اقدام کنند و برای ایجاد روابط تجاری طولانی‌مدت با سایر فعالان در بازارهای جهانی تلاش کنند.

این مسئول شهری یادآور شد: اگر بخواهیم اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان را در یک جمله بیان کنیم، به این صورت است که در راستای بازارهای جدید و نوظهور صنعت ساختمان، نمایشگاه بین‌المللی یک عامل محرک اصلی برای توسعه صنعتی و تجاری محسوب می‌شود.

به گفته ضمیری، اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که بسیاری از شرکت‌ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان با آن مواجه هستند، این است که فاصله تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به‌طرز چشمگیر و نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده است. این دو گروه ارتباطات محدودتری با یکدیگر دارند. همین عامل موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی و... شده است. نتیجه این کار چیزی به‌جز نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و رکود تولید نیست.

وی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت در نمایشگاه‌ها ارتباط رودررو با همکاران، مصرف‌کننده‌ها و تأمین‌کننده‌هاست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: نمایشگاه بین‌المللی با تأمین یک فضای گسترده و کاملا دوستانه زمینه را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند که تولیدکننده و مصرف‌کننده را در شرایط بازار امروزی در یک مکان منظم و برنامه‌ریزی‌شده با یکدیگر مرتبط سازد. بی‌گمان ارتباط بدون واسطه مصرف‌کننده یا مشتری با تولیدکننده کالای ساختمانی بسیاری از هزینه‌ها را کم می‌کند، رضایتمندی مشتری را افزایش می‌دهد و در نهایت به نفع تولیدکننده و مشتری خواهد بود.

وی تأکید کرد: نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که صاحبان شرکت‌های خدماتی یا کارگاه‌های تولیدی، بدون واسطه و مستقیم صحبت‌های مشتریان را بشنوند و نوع انتخاب‌ها را رصد کنند و با بررسی هوشمندانه اطلاعاتی که از نمایشگاه به‌دست می‌آورند، بتوانند تا حدود زیادی پیش‌بینی کنند که در چند ماه یا یک سال آینده چه خدمات یا محصولاتی تقاضای بیشتری خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->